tirsdag 29. januar 2008

Ting 2: Jeg er i farta!

Nå er jeg i full gang, og har allerede herjet rundt i diverse nye, spennende sider om hvordan lage sin egen blogg. Prøver og feiler. Motovasjonen hadde vært enda større hvis jeg hadde hatt tilgang til flere bilder, men det er jo gøy likevel!! Selv om synet ikke er på topp, og jeg blir litt avbrutt av andre ting som må følges opp parallelt. Er blitt lokalkjendis pga mye oppmerksomhet om Askim bibliotek, Mangfoldskonferansen m.m. i det siste.

Etiketter:

4 Kommentarer:

Klokken 29. januar 2008 kl. 04:27 , Blogger Red. sa ...

Fortsett å være i farta, for der passer du! Mona

 
Klokken 29. januar 2008 kl. 04:30 , Blogger Anita 23 ting sa ...

Du er alltid i farta, snart på ferie og kanskje du roer du ned litt. Okkesom ... God ferie til deg og mannen. Anita

 
Klokken 29. januar 2008 kl. 05:26 , Blogger HildeSol sa ...

Så dere hadde fått flott oppslag i Smaalenene forleden :) Skal gjøre mitt for å bidra til økte utlånstall i år...

Hilde (Askim vgs)

 
Klokken 29. januar 2008 kl. 06:02 , Anonymous Anonym sa ...

Flott! Du er godt i gang. Fortsett slik :) Hilsen Heidi

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden